A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
登录
忘记密码?
论坛中默认显示的字体太小了,如果发贴时放大字体,整个版面行距又太小,显得很难看,乱七八糟,能不能调整一下默认的字体和行距?????????
11pt是网页汉字的标准大小,超过11汉字外观的棱角会比较多,视觉效果恐怕不好。
是这样子的。。。。
搜索
Create an account or sign in to comment